VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS POLIKLINIKOS
SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS POLITIKA IR TIKSLAI BEI
ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
- Viešosios įstaigos Panevėžio rajono savivaldybės poliklinikos (toliau – poliklinika) sveikatos priežiūros paslaugų kokybės politika ir tikslai (toliau – Kokybės politika ir tikslai) bei įgyvendinimo priemonės (toliau – įgyvendinimo priemonės) įvardina poliklinikos vertybes, sveikatos priežiūros paslaugų politikos gaires ir priemones – koordinuotus veiksmus, kuriais vadovaujantis nuosekliai įgyvendinama poliklinikos Kokybės politika ir tikslai.
- Kokybės politika ir tikslais bei įgyvendinimo priemonėmis siekiama tinkamai įgyvendinti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-338 patvirtinto Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo reikalavimus.
- Su poliklinikos Kokybės politika ir tikslais bei įgyvendinimo priemonėmis poliklinikos darbuotojai supažindinami informaciniuose stenduose, susirinkimų metu, interneto svetainėje prsp.lt;
- Kokybės politika ir tikslai bei įgyvendinimo priemonės peržiūrimos pasikeitus teisės aktų reikalavimams, bet ne rečiau kaip kas penkerius metus. Už peržiūrą atsakingas vidaus medicininio audito grupės pirmininkas.
II SKYRIUS
KOKYBĖS POLITIKOS TIKSLAI IR VERTYBĖS
- Kokybės politika ir tikslai:
- nuolat tobulėjant teikti kokybiškas, saugias, prieinamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas;
- vykdyti ligų prevencijos ir profilaktikos priemones, propaguoti sveiką gyvenseną;
- siekti kuo geriau patenkinti pacientų ir darbuotojų teisėtus lūkesčius;
- efektyviai naudoti žmogiškuosius, techninius ir materialinius išteklius, nuolat gerinti materialinę techninę poliklinikos bazę.
- Poliklinikos vertybės:
- atsakomybė – kiekvienas poliklinikos darbuotojas yra atsakingas už tinkamą darbo funkcijų vykdymą ir sprendimų poveikį sveikatos priežiūros paslaugų teikimo rezultatams;
- profesionalumas – nuolatinis darbuotojų profesinės kvalifikacijos tobulinimas;
- pagarba – kuriami ir palaikomi pagarba ir pasitikėjimu grįsti santykiai;
- bendradarbiavimas – ugdomi darbuotojų bendradarbiavimo įgūdžiai, dalijimasis gerąja praktika ir patirtimi;
- skaidrumas – palaikoma skaidri ir atvira poliklinikos veikla: korupcijos netoleravimas, informacijos viešinimas, atskaitingumas visuomenei;
- iniciatyvumas – darbuotojų skatinimas siūlyti naujas iniciatyvas dėl paslaugų kokybės gerinimo.
III SKYRIUS KOKYBĖS POLITIKOS IR TIKSLŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS
- Kokybiškų, saugių, prieinamų paslaugų teikimo įgyvendinimo priemonės:
- vykdyti kokybės rodiklių stebėseną;
- vykdyti nepageidaujamų įvykių ir neatitikčių stebėseną bei eliminuoti neatitiktis;
- naudoti tinkamą ir saugią medicinos įrangą;
- teikti tik licencijuotas paslaugas;
- vykdyti pacientų eilių stebėseną.
- Ligų prevencijos ir profilaktikos priemonių vykdymo, sveikos gyvensenos propagavimo įgyvendinimo priemonės:
- nuolat informuoti pacientus asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo metu, informaciniuose stenduose ir poliklinikos interneto svetainėje apie ligų prevenciją ir profilaktines priemones, propaguoti sveiką gyvenseną.
- Pacientų ir darbuotojų teisėtų lūkesčių patenkinimui įgyvendinimo priemonės:
- nuolat vykdyti pacientų ir darbuotojų apklausas. Rezultatus analizuoti ir, atsižvelgiant į juos, numatyti ir įgyvendinti priemones gerinimui;
- ištirti visus pacientų skundus ir pateikti atsakymus pacientams;
- Efektyvaus žmogiškųjų, techninių ir materialinių išteklių naudojimo bei nuolatinio materialinės techninės poliklinikos bazės įgyvendinimo priemonės:
- stebėti darbuotojų poreikį, vykdyti atrankas;
- planuoti darbui būtinus išteklius;
- pagal galimybes nuolat atnaujinti techninę bazę, įsigyjant kokybišką šiuolaikinę medicininę įrangą ir priemones paslaugų teikimui;
- pagal galimybes nuolat gerinti darbuotojų darbo sąlygas, sudaryti sąlygas kelti darbuotojų kvalifikaciją.
Paskutinį kartą redaguota: 2024-07-24, 14:45:43